Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Tuesday, March 2, 2010

NAI ΡΕ ΜΠΑΣΤΟΥΝΟΒΛΑΧΕ! ΑΪΝΤΕ ΚΑΙ FUCK OFF ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΙΔEΙΑ ΣΟΥ!!!!

Οσοι απο σας διαβάζετε αυτό αυτήν την στιγμή και δεν έχετε την παραμικρή δόση χαρακτήρα, και το οποιοδήποτε ενδιαφέρων, πέρα από ΝΤΟ ΜΠΑΟΓΚ,
όσοι στα ευαίσθητα εκείνα εφηβικά χρόνια οδηγούσατε παπάκι χωρίς εξάτμηση και τα μούτρα σας τα κοσμούσε ένα γλυμένο τσουλούφι αλα Ten Ten,
όσοι νομίζετε οτι ο nivo είναι rapper,
όσοι νομίζετε οτι η καλή μουσική είναι οτι καινούριο παίζει στο ραδιόφωνο,
όσοι περιμένετε στο φανάρι με κουμπωμένη την πρώτη και το δάχτυλο στην κόρνα πανέτοιμοι να κορνάρετε με το που ανάψει πράσινο,
όσοι δεν έχετε την παραμικρή ιδέα για την χρήση του flash
και άλλα πολλά και υπέροχα που χαρακτηρίζουν αυτον τον ιερό τόπο,
FUCK OFF!!!

ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΟΜΠΙ Η ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΙ ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ!!!! (αφου είναι ήδη πολύ αργα να αποκτήσετε μια στοιχειώδη παιδεία)

Συχάθηκα τον κάθε μπαστουνόβλαχο που ελλείψη χαρακτήρα και ενδιαφερόντων ξεσπάει το κόμπλεξ του πάνω μου αφου δεν έχει τι άλλο να κάνει.

Ρε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ το να μου κάνεις μανούρα στο δρόμο καθυστερεί κι εμένα κι εσένα (στα παπαρια μου για ΄σένα αλλα είναι γεγονός) και τους υπόλοιπους οδηγους που είχαν την ατυχία να βρεθείς εσύ μπροστα τους.

ΚΑΤΕBΑ ΡΕ, ΚΑΤΕBΑ ΡΕ ΚΟΤΑ! Αν κατευω απο το αμάξι θα καταλήξουμε ή στο τμήμα ή στο νο0σοκομείο. Τι θα βγάλεις απο αυτο για πες μου?

Το να μου κορνάρεις το δευτερόλεπτο που ανάβει πράσινο δεν θα με κάνει να ξεκινήσω πιο γρήγορα, το μόνο που θα καταφέρεισ είναι να πρίξεις αρχίδια και ίσως και να διώξεις τις κατσαρίδες.

ΕΧΕΙ ΚΗΝΙΣΗ! ΔΕΞΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ!

Τα φώτα ομίχλης δεν εφεβρέθηκαν για να μπορείς να βλέπεις τις λακούβες! Ούτε για για ομορφιά. Είναι εκεί για συγκεκριμένο λόγο ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ!! Αλοιός θα λεγόταν φώτα λακούβας η φώτα καγκουριάς.Με το να τα ανάβεις (και για κάποιον περιεργο καγκούρικο λόγο όποιος ανάβει ΄φωτε ομίχλης σχεδόν αυτόματα ανάβει και την μεγάλη σκάλα στα φώτα του) χωρίσ λόγο με τυφλώνεις και μπορει πολυ απλά να μου πείς και τι με νοιάζει αν τυφλώνεσια εσυ... ΑΝ ΡΕ ΑΝΟΗΤΕ ΠΕΣΩ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΣΕ ΝΟΙΑΞΕΙ;
By the way κάπου κοντα στον διακόπτη των φώτων υπάρχε και ένας διακόπτης ΄ρυθμησης ύψους..... ααααααααα
ΒΛΑΚΑ!

ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ!!! ΔΕΞΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ! (δεν είναι ασχετο) (ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ U2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ROCK SUPER STARS)

ΑN ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ με το pc σου μην μου ζητάς συμβουλές πάνω σε αυτό! ¨οταν σου λέω να κάνεις κάτι κάντο ή μην το κάνεις το τηλ μου δεν στο έδωσα για να με αμφιβάλεις.

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ! Όπως και οι πεζόδρομοι για τους πεζούς, οι ποδηλατόδρομοι για τους ποδηλάτες κλπ κλπ κλπ ΚΥΝΔΙΝΕΥΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Ο ΕΙΔΙΚΟΣ (σε κάτι) μάντεψε γιατί λέγεται έτσι... ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ! Αν εσύ είσαι ειδικός σε κάτι άλλο να μου πεις γιαυτο και μην χώνεσαι σε ότι ξερω εγώ και όχι εσυ.

ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ! Οσα νεύρα έχεις εσύ σήμερα άλλα τόσα έχω κι εγώ!

Όση όρεξη δεν έχεις να ασχολείσαι με τον κάθε μαλάκα, ακόμα λιγότερη έχω εγώ!

Δεν είσαι ο μοναδικός σε αυτήν την Γη που βιάζεται.

ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ!!!! ΟΧΙ "ΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ" ΕΛΕΟΣ! ΜΑΘΕ ΤΟ!

Το θέμα με όλλα αυτά τα παραπάνω και άλλα πολλά (δεν γράφω άλλα γιατι το post θα γίνει αφημερίδα), είναι οτί η μαλακία στον εγκέφαλο και η βλαχιά (με την κακή ένοια) είναι πρώτα απ' όλλα θέμα παιδείας.

The jerking off goes cloud που λέει κι ένας σόφος άσοφος.

Κι αφού λείπει η παιδεία σε όλους τους προαναφερθέντες τουλαχιστον ρε γελοίοι βρείτε κανα χόμπι και σταματήστε επιτέλους να σπάτε τα δικά μου τα αρχίδια είναι ήδη αρκετά πρισμένα!!!
FUCK THE HELL OFF!!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger