Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Wednesday, June 9, 2010

LOST - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ!!!


Πριν λίγες μέρες είδα το υπερπολυαναμενόμενο τελος του LOST
(εννοείται πως το κατέβασα σταματήστε τις ηλίθιες ερωτήσεις)
Μια σειρά που με σεναριακες και σκηνοθετικές παπαριες με βασάνιζε εδώ 8 σεζόν.

Και το τέλος;

Τι σκατά έγινε στο τέλος ρε γαμώ τα κεφάλια τους;
Ακόμα συνέρχομαι από το τελευταίο επεισόδιο.

Και εδώ και μέρες σκέφτομαι τι θα μπορούσα να γράψω γιαυτό το οτι να ναι που είδα αλλά είμαι τόσο αϊδιασμένος που δεν μπορώ να σκεφτώ να γράψω κάτι που να μην αποκαλύπτει το τέλος σε όλους εσάς που ταλαιπωρείστε ακόμη.

Το μόνο ίσως που θα μπορούσα να πω και πραγματικά περνούσε απο το μυαλό μου συνεχώς στα 2 τελευταία επεισόδια είναι οτι Ο Έλληνας ποτέ δεν πεθαίνει!



Πραγματικά μέσα σε όλη την σειρά το 80% του casting πέθανε με πολύ χαζό τρόπο ακόμα κι αν οι σεναριογράφοι θέλαν να το κάνουν ποιητικό.
Στο τέλος όμως εκτός απο αυτούς που μείνανε που όλοι μπορείτε να φανταστείτε ποιοι είναι αυτοί μένει και ο Έλληνας! (ξέρετε ο Πιλότος ο Λαπίδης\Lapides ή Λυπίδης  ή όπως σκατά τον λένε)
ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

Είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που μου έκανε εντύπωση και ταυτόχρονα δεν με έκανε να ξεράσω η να βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο.

ΕΚΛΙΠΑΡΏ οποιοσδήποτε μπορεί να μου εξηγήσει τι σκατά σημαίνουν όλα αυτά που είδα στο τέλος και γιατί........
PLEASE PLEASE PLEEEEAAASSSEEEE ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ (λάθος πείτε ΜΕ εννοούσα)

όπως και να χει...

KEEP IT FUNKY

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger