Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Wednesday, August 11, 2010

Ο SHAQ στους Celtics!!!


Φόρεσε τα... καλά του και πήγε να παρουσιαστεί από τους Σέλτικς. Ο Σακίλ Ο' Νιλ έβαλε το κοστούμι του, το συνδύασε με παπιγιόν και λίγο μετά σήκωσε ψηλά και την ένδοξη φανέλα της Βοστώνης.

«Είναι η τελευταία φορά που παρουσιάζομαι από κάποια ομάδα και ήθελα να φοράω τα καλά μου», εξήγησε ο 38χρονος σέντερ και άρχισε τα... σοβαρά: «Έχω άλλα δύο ή τρία χρόνια καριέρας μπροστά μου και θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Όταν άρχισα το μπάσκετ ήθελα να ανταγωνιστώ τον Μπιλ Ράσελ που κατέκτησε 11 πρωταθλήματα με τους Σέλτικς. Δεν θα τα καταφέρω, καθώς έχω κατακτήσει μόνο τέσσερις τίτλους, αλλά θα ήθελα να φτάσω σχεδόν στα μισά. Έχω την ίδια δίψα για τίτλους και αν δεν συνέβαινε αυτό δεν θα ήμουν εδώ. Δεν έχω σκοπό να χάσω το χρόνο μου ή να χαραμίσω το χρόνο κάποιου άλλου. Στο τέλος αυτό που μετρά είναι οι νίκες και οι τίτλοι».

Ο Σακίλ κατέληξε: «Ξέρω πως μου απομένουν άλλες 730 ημέρες στο μπάσκετ και ήθελα να είμαι σε ένα γκρουπ παικτών που κερδίζει. Οι Σέλτικς ήταν ήδη καλή ομάδα χωρίς εμένα και δεν με ενοχλεί που θα έχω συγκεκριμένο ρόλο στην ομάδα».

Πηγή:superbasket.gr

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger