Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Monday, August 23, 2010

ΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΣTO COSMOPOLITAN ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΕΣ...



Ε: Ο άντρας μου επιθυμεί ερωτικό τρίγωνο με εμένα και την καλύτερη μου φίλη.
Α: Προφανώς ο αντρας σας δεν μπορει να σας χορτασει. Ξεροντας πως σαν και σας ειναι μονο μια στον κοσμο, αρκείται στην ερωτικη συντροφια της καλυτερης σας φιλης. Ενα υπεροχο πραγμα που θα σας φερει ακομη πιο κοντα. Γιατι λοιπον να μην φερετε στο κρεββατι σας και ολες τις παλιοτερες καλυτερες σας φιλες? Εαν ειστε αναποφασιστες, αφηστε τον στο κρεββατι με τις φιλες σας, χωρις να συμμετεχετε. Αν μετα απο αυτο εχετε ακομη αμφιβολιες, τοτε καντε του στοματικο ερωτα και μαγειρεψτε του ενα καλο γευμα, οσο το σκεφτεστε.

Ε: Ο αντρας μου, μου ζηταει συνεχως να του κανω στοματικο ερωτα.
Α: Καντε το! Το σπερματικο υγρο θα σας βοηθησει να χασετε βαρος και θα δωσει μια απιστευτη λαμψη στο προσωπο σας. Αναμφιβολα οι αντρες το γνωριζουν αυτο. Η προσφορα του να σας επιτρεψει να του κανετε στοματικο ερωτα ειναι εντελως ανιδιοτελης. Αυτο δειχνει οτι σας αγαπαει. Το καλυτερο πραγμα που μπορειτε να κανετε ειναι να τον ευχαριστησετε κανοντας του στοματικο ερωτα ΔΥΟ φορες τη μερα. Μετα μαγειρεψτε του ενα καλο γευμα.

Ε: Ο αντρας μου βγαινει πολυ συχνα εξω με τους φιλους του.
Α: Αυτη ειναι μια απολυτα φυσιολογικη συμπεριφορα και θα πρεπει να ενθαρρυνεται. Ο αντρας ειναι κυνηγος και χρειαζεται να αποδειξει την γενναιοτητα του στους αλλους αντρες. Μια βραδυα εξω, κυνηγωντας ελευθερες νεαρες κοπελες, ειναι το καλυτερο γιατρικο για το καθημερινο στρες και τον βοηθα να επιστρεφει στο ζεστο οικογενειακο περιβαλλον, ηρεμος, ξεγνοιαστος και ηπιος. Να θυμαστε πως τιποτα δεν ειναι πιο ευργετικο για τη σχεση σας απο ενα διημερο του αντρα σας μακρυα απο το σπιτι (Ειναι υπεροχη ευκαιρια να καθαρισετε και το σπιτι!). Απλα κοιταξτε ποσο συναισθηματικος και ευτυχισμενος ειναι οταν επιστρεφει στη θαλπωρη της αγκαλιας σας. Το καλυτερο που μπορειτε να πραξετε, μολις γυρισει, ειναι εσεις και η καλυτερη σας φιλη να του κανετε στοματικο ερωτα. Μετα μαγειρεψτε του ενα καλο γευμα.

Ε: Ο αντρας μου δεν γνωριζει που βρισκεται η κλειτορις μου.
Α: Η κλειτορις σας ειναι αδιαφορη στον αντρα σας. Αν ασχολειστε μαζι της, καντε το στον ελευθερο σας χρονο και επισης ζητηστε απο την καλυτερη σας φιλη να σας βοηθησει. Κατοπιν, βιντεοσκοπηστε το γεγονος και καντε μια ευχαριστη εκπληξη στον αντρα σας χαριζοντας του την κασετα ως δωρο γενεθλιων. Για να απαλλαχτειτε απο τις τυψεις που σας κυριευουν, καντε του στοματικο ερωτα και μαγειρεψτε του ενα ωραιο γευμα.

Ε: Ο αντρας μου δεν ενδιαφερεται για προκαταρκτικα παιχνιδια στο ΣΕΞ.
Α: Ειστε απαραδεκτη και μονο που φερνετε ενα τετοιο θεμα στην επιφανεια και θα πρεπει να αναζητησετε μαθηματα καλης συμπεριφορας και ευαισθησιας. Τα προκαταρκτικα παιχνιδια ειναι υπερβολικα αγχωτικα και χρονοβορα για τον αντρα σας. Το ΣΕΞ θα πρεπει να διατιθεται στον αντρα σας οποτε το επιθυμησει, ΧΩΡΙΣ ενοχλητικες και παραλογες απαιτησεις για προκαταρκτικα παιχνιδια. Η συμπεριφορα σας δειχνει πως δεν αγαπατε αρκετα τον αντρα σας. Σταματηστε να ειστε μια προκλητικη εγωιστρια!!
Ισως να μπορεσετε να λαβετε συγχωρεση αν του κανετε στοματικο ερωτα και του μαγειρεψετε ενα ωραιο γευμα.

Ε: Ο αντρας μου φτανει παντα σε οργασμο, μετα τον παιρνει ο υπνος και δεν μου προσφερει εμενα εναν.
Α: Δεν ειμαι σιγουρος πως καταλαβαινω το προβλημα. Ισως ξεχασατε να του μαγειρεψετε ενα καλο γευμα.

2 comments:

  1. LOL
    Τρελαμένοι άντρες.Όλα είναι τόσο απλά απο την μεριά τους :Ρ

    ReplyDelete
  2. Έτσι λειτουργουμε εμεις οι άντρες -
    Πρακτικό μυαλό!

    ReplyDelete

Powered By Blogger