Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Monday, November 22, 2010

μια υπενθήμηση....

ΠΑΡΤΕ BLUETOOTH ΡΕ ΖΩΑ!!!
η έστω handsfree
ή κάντε την μαγκιά που έκανα εγώ

το στερεοφωνικό μου έχει line in οπότε σύνδεσα τα ακουστικά του κινητού στο στερεοφωνικό! WOW!











Την πατέντα μου πλέον την έχω παει 'ενα βήμα πιο πέρα:
πήρα αυτό το stereo bluetooth headset το οποίο έχει υποδοχή για κανονικά ακουστικά

και το σύνδεσα στο στερεοφωνικό
μόλις χτυπήσει το κινητό, αλλάζω στο line in και μιλάω στερεοφωνικά!
DOUBLE WOW!

(FIY στο ebay αυτα τα μπλουτουθια είναι εξωφρενικα φθηνα! το δικό μου το πήρα 8€!!!!!)


Αν το στερεοφωνικό σας δεν έχει line in
πάρτε οπος και δήποτε bluetooth τα οποία είναι πλεον πάμφθηνα η έστω αρκεστείτε στα ακουστικά που είρθαν μαζί με την συσκευή.
Να μου αγοράζετε 700€ κινητό ξέρετε, να το χρησιμοποιείτε σωστά ούτε λόγος ε;

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger