Powered By Blogger

SO FUNKY, MAKE YOU WANNA SLAP YO MAMA!

A BLOG ABOUT THE FUNKIEST RADIO SHOW IN GREECE, THE MUSIC THAT MOVES US, AND VARIOUS THOUGHTS, VIEWS AND INTERESTING STUMBLE UPONS OF DJ RADICAL

Sunday, July 19, 2009

...την χαλκιδική μου μέσα...


με όλα αυτά τα, μην πω... που μου συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό εδώ στην ΧαλκιDICKY, μου μένει λίγος, εως και καθόλου χρόνος οχι μόνο για να γράψω στο blog, αλλα ούτε καν να παρακολουθήσω τις εξελίξεις...
Έτσι έχω καιρό να γράψω και αυτο το κενό θα μεγαλώσει τώρα που οι κανίβαλοι ( όπως πολύ σωστά τους εχει χαρακτηρίσει ένας φίλος μου) αρχίζουν να πλακώνουν στην Χαλκιδική και να μας κάνουν την ζωή δυσκολότερη, λες και δεν ήταν είδη.

Τώρα το ποιοί είναι οι κανίβαλοι.... σε επόμενο post αν και αν το σκεφτήτε λίγο θα καταλάβετε...

επομένως αυτό που έχω να πω είναι καλή υπόλοιπη σαιζόν, καλό μαύρισμα και καλές μπουρμπουλήθρες Και να συνεχίζεται να διαβάζετε το blog, και αν δεν μπορώ να γράφω τακτικά μπορείτε εσείς να postarete εδώ ο΄τι σας κατέβει...

Άντε και μετά την σαιζόν θα γίνουν προσπάθειες να ξανανοίξει το FUNKY FRESH ONLINE RADIO, αυτή την φορά πιο οργανωμένα και πιο FUNKY

ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΕΝΑ FUNKY ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

KEEP IT FUNKY!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger